TEENUSE OSUTAMISE ÜLDTINGIMUSED

1. Üldtingimuste ulatus

1.1. Üldtingimused reguleerivad Kliendi ja KLAAR skincare vastastikusi õigusi ja kohustusi KLAAR skincare poolt Kliendile Iluteenuste osutamisel.

2. Mõisted

2.1. Üldtingimused– käesolevad üldtingimused.

2.2. KLAAR skincare– äriühing KLAAR skin OÜ (registrikood 14034669).

2.3. Klient– inimene, kellele KLAAR skincare Iluteenust osutab või kes on avaldanud KLAAR skincare sellekohast soovi.

2.4. Iluteenus – KLAAR skincare töötaja tegevus, mille eesmärgiks on hoida Kliendi head tervist. Iluteenused on muuhulgas Kliendi kehasse oluliselt mittesekkuvad näohooldused.

2.5. Teenus– KLAAR skincare osutatavad Iluteenuseid. KLAAR skincare pakutavad Teenused on loetletud KLAAR skincare veebilehel klaarskin.ee ning nimekiri võib ajas muutuda.

3. Vastuvõtule registreerimine

3.1. Kliendil on võimalik avaldada soovi Teenuse vastuvõtule registreerimiseks järgmistel viisidel:

KLAAR skincare veebilehel klaarskin.ee. telefoni teel KLAAR skincare veebilehel klaarskin.ee esitatud telefoninumbril ja lahtiolekuaegadel. e-posti aadressil info@klaarskin.ee

3.2. Klient on Teenuse vastuvõtule registreeritud, kui KLAAR skincare on esitanud Kliendile sellekohase kinnituse. Kui KLAAR skincare ei ole Kliendile kinnitust esitanud, ei ole Kliendil kehtivat registreeringut.

3.3. KLAAR skincare veebilehe või e‑posti teel esitatud registreerimistaotlused kinnitab KLAAR skincare e‑posti teel 1-2 tööpäeva jooksul. Kui Klient ei ole saanud selle aja jooksul KLAAR skincare registreerimise kohta kinnitust, on Klient kohustatud Teenusele registreerimiseks ise KLAAR skincare ühendust võtma.

3.4. Telefoni teel esitatud registreerimistaotlused kinnitab KLAAR skincare üldjuhul kohe ning erandjuhtudel Kliendile teatavaks tehtud ajal hiljem.

3.5. KLAAR skincare registreerib Kliendile esimese vaba vastuvõtu või Kliendi soovil hilisema vaba vastuvõtu.

3.6. Kliendi registreerimisest KLAAR skincare vastuvõtule loetakse Kliendi ja KLAAR skincare vahel sõlmituks leping Teenuse osutamiseks. Teenuse osutamise lepingu moodustavad Üldtingimused, KLAAR skincare privaatsuspoliitika ning Kliendiga suuliselt või kirjalikult kokkulepitud tingimused.

4. Vastuvõtuaja tühistamine Kliendi poolt

4.1. Juhul kui Klient ei saa registreeritud ajal vastuvõtule tulla, teavitab ta sellest KLAAR skincare esimesel võimalusel, kuid vähemalt 48 tundi enne vastuvõtu algust, ühel järgmistest viisidest. telefoni teel KLAAR skincare veebilehel klaarskin.ee esitatud telefoninumbril ja lahtiolekuaegadel. e-posti aadressil info@klaarskin.ee.

4.2. Kui Klient annab p-s 1 kirjeldatud nõuete kohaselt vastuvõtuajast loobumisest KLAAR skincare teada, tühistab KLAAR skincare Klient vastuvõtuaja ning registreerib Kliendile soovi korral uue vastuvõtuaja.

4.3. Kui Klient ei anna p-s 1 kirjeldatud nõuete kohaselt vastuvõtuajast loobumisest KLAAR skincare teada, on KLAAR skincare õigus nõuda Kliendilt KLAAR skincare hinnakirjas Teenusele ette nähtud tasu Teenuse osutamiseks valmisoleku kulude katteks.

5. Vastuvõtule ilmumine

5.1. Juhul kui Klient hilineb vastuvõtule enam kui 15 minutit, on KLAAR skincare õigus Teenuse osutamisest keelduda ja nõuda Kliendilt KLAAR skincare hinnakirjas Teenusele ette nähtud tasu Teenuse osutamiseks valmisoleku kulude katteks.

6. Teenuse hind ja tasumine

6.1. Klient tasub Teenuse eest vastuvõtule registreerimistaotluse esitamise päeval kehtinud hinnakirja järgi, mis on avaldatud KLAAR skincare veebilehel klaarskin.ee

6.2. KLAAR skincare on õigus Teenuste hinnakirja muuta.

6.3. Kui Teenuse osutamisel ilmneb vajadus või Kliendi soov osutada Kliendile Teenuseid või teha protseduure, millele Klient ei ole registreerinud ja mille hind ei ole kliendile teada, teavitab KLAAR skincare Klienti vastava Teenuse või protseduuri hinnast ja selgitab välja Kliendi soovi vastavat Teenust või protseduuri saada.

6.4. Klient tasub Teenuse eest täies mahus kohe pärast Teenuse saamist KLAAR skincare.

7. Kinkekaardi kasutamine

7.1. Kinkekaart on kehtiv 6 kuud.

7.2. Kinkekaarti saab kasutada teenuste ostmiseks. kinkekaarti ei saa vahetada rahaks ega soetada

tooteid.

7.3. Kinkekaardi väärtusest väiksema ostu korral vaheraha ei tagastata.

7.4. Kui valitud kingitus(t)e maksumus on suurem kinkekaardi väärtusest, tuleb ületatav summa täiendavalt tasuda.

7.5. Kinkekaardi summa tuleb kasutada ära ühe korraga.

7.6. Kinkekaartide ostu puhul ei kuulu kinkekaardid annulleerimisele/tagastamisele ja tasutud summa Kliendile tagasi maksmisele.

8. Vastuvõtu edasilükkamine KLAAR skincare poolt

1. KLAAR skincare on õigus lükata Teenuse vastuvõtt edasi, kui:

see on KLAAR skincare hinnangul Kliendi seisundit arvestades mõistlik. ettenägematu töökorraldusliku probleemi (näiteks spetsialisti haigestumise või seadme rikke) tõttu ei ole Teenuse osutamine registreeritud vastuvõtuajal võimalik.

2. KLAAR skincare teavitab Klienti vastuvõtu edasilükkamisest esimesel võimalusel ja pakub välja esimese vaba vastuvõtuaja.

9. Teenuse osutamisest keeldumine

1. KLAAR skincare on õigus Teenuse osutamise lepingu sõlmimisest keelduda või juba sõlmitud Teenuse osutamise lepingu raames konkreetse Teenuse osutamisest keelduda, kui:

Klient hilineb vastuvõtule 15 minutit.

Klient rikub oma kohustusi, mis tulenevad suuliselt või kirjalikult kokkulepitud teenuse osutamise.

tingimustest, Üldtingimustest või õigusaktidest.

Klient ei avalda KLAAR skincare Teenuse osutamiseks vajalikku teavet.

KLAAR skincare töötajal ei ole võimalik Kliendiga temale arusaadavas keeles suhelda ning Kliendil ei ole võimalik kaasata tõlki, mistõttu võib teenus osutuda Kliendile ebasobivaks või tervisele ohtlikuks.

Kliendil esinevad vastuvõtule tulles KLAAR skincare töötaja hinnangul joobele viitavad tunnused.

Klient käitub KLAAR skincare töötajaga ebaviisakalt.

Klient rikub KLAAR skincare ruumides korda.

KLAAR skincare töötaja hinnangul võib Klient ohustada KLAAR skincare töötajaid, teisi isikuid või vara.

Klient on KLAAR skincare võlgu varasemalt osutatud Teenuste eest.

Klient on korduvalt (vähemalt kolm) korda loobunud registreeritud vastuvõtuaegadest.

Klient taotleb talle Teenuse osutamist tingimustel, mis on vastuolus Üldtingimustega.

10. Tagasiside ja kaebused

1. Kui Kliendi ja KLAAR skincare vahel tekib seoses Teenuse osutamisega erimeelsus, siis lahendatakse see läbirääkimiste teel ja ilma kolmandaid isikuid kaasamata. Kui kokkuleppe saavutamine ei õnnestu, lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus Eesti õiguse alusel.

2. Klient saab esitada KLAAR skincare Teenuse osutamisega seotud tagasisidet, kaebusi ja ettepanekuid KLAAR skincare veebilehel. klaarskin.ee/kontakt asuva vormi kaudu, telefoni teel KLAAR skincare kodulehel klaarskin.ee esitatud telefoninumbril ja lahtiolekuaegadel. e-posti aadressil info@klaarskin.ee.

3. Klientide poolt KLAAR skincare esitatud kaebused registreeritakse viivituseta.

4. KLAAR skincare vastab esitatud kaebusele 30 päeva jooksul alates kaebuse registreerimisest. Vastus saadetakse Kliendi esitatud e-posti või postiaadressile. KLAAR skincare ei vasta anonüümsetele kaebustele.

5. Kui KLAAR skincare on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient pöörduda KLAAR skincare tegevuse kohta hinnangu saamiseks ka vastavate järelevalveasutuste poole.

11. Veebipood

11.1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

11.1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

11.1.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

11.1.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

11.1.4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

11.2. Tellimuse vormistamine

11.2.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

11.2.2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

11.2.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

11.3. Kohaletoimetamine

11.3.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

11.3.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

11.3.3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-15 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

11.4. Taganemisõigus

11.4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele]. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

11.4.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

11.4.3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus keelduda kauba tagastamisest ja raha tagasi maksmisest.

11.4.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@klaarskin.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

11.4.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

11.4.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

11.4.7. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Tagastamisavalduse leiate siit.

11.4.8. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva toote tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on toote tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

11.4.9. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

11.4.10. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

11.5. Pretensiooni esitamise õigus

11.5.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

11.5.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@klaarskin.ee või helistada telefonil: 56499 911.

11.5.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

11.5.4. Veebipood ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud postiteenuse transpordi käigus ja/või postiteenuse hoiutingimuste tõttu.

11.5.5. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

11.5.6. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

11.6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

11.6.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

11.6.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

11.6.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

11.7. Vaidluste lahendamine

11.7.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@klaarskin.ee. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

11.7.2. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

11.8. Sooduskupongid

11.8.1. Aeg-ajalt võib KLAAR skincare pakkuda sooduskoode, mis võivad kehtida veebilehe kaudu tehtud mis tahes või teatud kindlaksmääratud ostude suhtes. Igale kupongi koodile kehtivad lisaks nendes tingimustes nimetatutele ka reklaamikoodi väljaandmisel täpsustatud konkreetsed tingimused ja tingimused (sealhulgas koodi kasutamise aeg). Sooduskoodi vastuvõtmiseks on mitu viisi - kui olete KLAAR skincare turundusmeilide ja reklaamikampaaniate jaoks registreerunud, võime teile selle saata e-postiga. võite leida reklaamikampaania, mida reklaamitakse veebisaidil või veebisaidil või sotsiaalmeedia kanalite kaudu; võite kuulda sooduskoodiga raadioreklaami või näha meie jaemüügikauplustes reklaami.

11.8.2. Kui KLAAR skincare seda pakub, võib sooduskoodi lunastada iga korra ajal ainult ühe tellimusega seotud e-posti kohta. Neid koode ei tohi koos muude allahindlustega kasutada. Tellimuse kohta võib kasutada ainult ühte allahindluse / kupongi koodi.

Ostukorv

(0)
Tühjus 😮 Vaata tooteid

« Jälgi mind Instagramis »